Doe je aanvraag

Jij ontwikkelt je talenten met visie, ambitie en een studieplan. Of je wilt andere jongeren hulp bieden. Wil je daarbij support van ons? Doe dan je aanvraag.

Zo werkt het

Je doorloopt eerst een scan om te zien of jij een aanvraag kunt doen. Als dat zo is, kun je meteen je aanvraag doen.
Hou dus je visie, ambitie en plan gereed. Zorg ook voor de juiste contactinformatie.

Waarvoor kan ik een bijdrage vragen aan Stichting Bert Marijne’s Legacy?
Je kan een bijdrage vragen voor je studie in Nederland of België en je kan een bijdrage vragen voor een project dat zich richt op jongeren in geestelijke nood.
Welke ondersteuning kan ik krijgen?
Stichting Bert Marijne’s Legacy ondersteunt jongeren en jongvolwassenen met eenmalige financiële bijdragen.
Binnen hoeveel tijd behandelen jullie mijn aanvraag?
Je hoort binnen 8 weken wat Stichting Bert Marijne’s Legacy beslist over je aanvraag.
Welke informatie lever ik aan bij mijn aanvraag?
Stichting Bert Marijne’s Legacy wil graag weten wat je visie, ambitie en plannen zijn voor je studie of voor je project. Je moet dit goed onderbouwd aan ons uitleggen. Ook kunnen wij inzicht vragen in je financiële situatie. We willen ook weten wat je hebt gedaan om ondersteuning te krijgen van familie, vrienden of de gemeente.