Voor jou

Jij wilt je talenten ontwikkelen en van betekenis zijn voor andere jongeren. Dat verdient alle lof en support! Je vergroot daarmee je kansen op een goede toekomst.
Weet je dat Stichting Bert Marijne’s Legacy je kan bijstaan met een eenmalige bijdrage voor collegegeld, vakopleiding of projectkosten voor een maatschappelijk project gericht op jongeren in geestelijke nood?

Hoe het werkt

Zeg het maar. Wat zijn jouw visie, ambitie en plan?

Wil je een studiebijdrage of projectbijdrage aanvragen? Dat kan.
Wel vraagt Stichting Bert Marijne’s Legacy je altijd om je visie, ambitie en plan. Of je nu een bijdrage voor je collegegeld of studiemateriaal wilt of een bijdrage voor je maatschappelijke project.

Weet jij wat je wil met je studie of je project?

Vertel ons wat je nodig hebt en wat je impact zal zijn. Doe de scan.

De voorwaarden

Je kan een aanvraag doen bij Stichting Bert Marijne’s Legacy als je

• Tussen de 16 en 30 jaar bent.
  • De Nederlandse nationaliteit bezit of met verblijfsvergunning woonachtig bent in Nederland.
  • Een opleiding volgt in Nederland of België, of dat wil gaan doen. Óf: Je inzet voor een maatschappelijk project dat hulp biedt aan jongeren in geestelijke nood, of dat wil gaan doen.
  • Geen beroep kan doen op familie, vrienden, gemeentelijke instanties of de overheid om je plannen te verwezenlijken.

Wat moet je doen?

Voldoe je aan de voorwaarden? Weet je wat je wil met je studie of je project? Vertel het ons en doe je aanvraag via de scan.